Notícies Palma

Ple en directe Canal YouTube Twitter Ajuntament Facebook Ajuntament

38 forns de ciutat participaran en la cinquena edició de la Ruta del Llonguet

6 de setembre de 2019

Palma, 6 de setembre de 2019- El batlede palma, JoseHila,el Regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, Rodrigo Romero, elgerent de l'Associació de Forners i Pastissers de les illes Balears, JosepMagraner i el Director General de Comerç del Govern, Miquel Piñolhan assistit avui a la presentació de la cinquena edició de la Ruta del Llonguet, queorganitza l'Associació de Forns i Pastisseries de les illes Balears.

La ruta se celebrarà de l'11 desetembre al 20 de novembre. Comença enguany més tard (d'altres anys ho feia almes d'agost), ja que era aquest un mes amb manco vendes. Aquest canvi,asseguren des de l'Associació de Forns i Pastisseries de les illes, "obreel ventall a un nou tipus de públic com és el turisme que rebem a Palma elsmesos d'octubre i novembre". El seu gerent, Josep Magraner, creu que"això suposarà una bona oportunitat per donar-los a conèixer lagastronomia de ciutat"

38 forns hi participaran en l'ediciód'enguany que, com a novetat, amplia la seva oferta i inclou llonguetselaborats amb farina ecològica (Pane Nostro)i llonguets aptes per a celíacs, això és fet sense gluten (Dulceliaco).

Es manté el preu de la promoció (3 euros per un entrepà de llonguet acompanyatd'una beguda) tots els dimecres durant tot el dia. Cada forn informarà els seusclients dels tipus d'entrepans que inclou l'oferta.

L'èxit d'aquesta ruta, tant per part dels forns participants com dels clients,consolida aquesta fita com una estratègia per promoure el consum d'entrepans dellonguet, donar a conèixer els forns i incentivar la demanda de productes delsestabliments que hi participen.

El Regidor de Promoció Econòmica iOcupació destaca que aquesta iniciativa "neix del mateix teixit productiu-de l'empresariat local- amb la finalitat de fer-ne difusió i promoció de lesempreses de forn i pastisseria de ciutat, generant, per tant, ocupació almunicipi". Destaca Rodrigo Romero, que "lacampanya gira entorn d'un producte únic, original i diferencial com és elllonguet. Un entrepà que s'identifica amb la ciutat de Palma i que permetdistingir-se d'altres productes industrials, precuinats i de consum ràpid quees poden adquirir a altres establiments".

Data darrera modificació: 6 de setembre de 2019

Agenda